رفتار نمادین و معنادار  در ۲۹ اردیبهشت 

قدس/ به گفته برخی منابع آگاه در ستادهای مردمی رئیسی و قالیباف، حامیان ستادهای این دو نامزد در روز انتخابات-۲۹ اردیبهشت- با لباس سفید پای صندوق های رای حاضر می شوند.

مصلحت ریاض

ایرنا/ روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم- چاپ لندن- در سرمقاله دیروزش نوشت: عربستان که همواره با سلاح های آمریکایی در زمین دیگران جنگ می کند، این بار به مصلحتش نیست با ایران دربیفتد زیرا این تهدید کردن ها به زیان ریاض تمام می شود.

طبل تفرقه

مهر/ شهاب نادری- نماینده اهل سنت مجلس- در واکنش به سخنان روحانی در مناظره گفت: آقای روحانی! مردم کرد و اهل سنت هر جا نظام به آنها نیاز داشته، ایستاده اند. مراقب باشید با سخنان خود بر طبل تفرقه نکوبید.

چرا به ما می گویند پیر، خسته و وارداتچی؟  

تسنیم/ محمود حجتی- وزیر جهاد کشاورزی- در واکنش به وارداتچی بودن این وزارتخانه، با اشاره به افزایش تراز تجاری بخش کشاورزی گفت: چرا به ما می‌گویند پیر، خسته یا وارداتچی؟ درست است پیر شده‌ایم اما پیر درست هستیم.

شعار راهبردی

فارس/ سردار غیب پرور- رئیس سازمان بسیج مستضعفین- در مراسم سالگرد شهدای خان طومان سوریه گفت: ما نه تنها روی موشک ها بلکه روی تک تک فشنگ‌ها و تجهیزات مان شعار مرگ بر اسراییل را حک می‌کنیم زیرا مرگ بر اسراییل شعاری راهبردی است.  

سند صداقت

تسنیم/ محمدعلی پورمختار- نماینده کبودرآهنگ در مجلس- گفت: اعلام اموال از سوی نامزدها بیانگر صداقت آنهاست.

مُهر پایان

فارس/ محمدباقر قالیباف در واکنش به شایعه کناره گیری اش از انتخابات گفت: من نامزد نشدم که کناره گیری کنم من با قدرت آمده ام که بر دولت ۴ درصدی مهر پایان بزنم. وی تأکید کرد: ساعت‌های خودتان را تنظیم کنید ما بر سر قرارمان می مانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.