شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز با اسلام زدایی از داخل و خارج از کشور مواجه هستیم و سند ۲۰۳۰ یکی از سندهای به معنی واقعی دین‌زدا و بسیار خطرناک است.

سند ۲۰۳۰ یکی از سندهای دین‌زدا و بسیار خطرناک است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز سه شنبه در دومین نشست شورای اقامه نماز استان با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای نماز جمعه کاری بزرگ است که منجر به توسعه فرهنگ شهدا می‌شود، اظهار داشت: در یادواره شهدای نماز جمعه استان، شهدایی که در برپایی نماز جمعه فعال بودند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 وی افزود: یادواره شهدای نماز جمعه در پنج مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه شهدا باید در تمام عرصه‌ها مطرح شوند تا الگو قرار بگیرند افزود: یاد شهدا و راه شهدا این عرصه را زنده نگه می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت:امروز با اسلام زدایی از داخل و خارج از کشور مواجه هستیم و سند ۲۰۳۰ یکی از سندهای به معنی واقعی دین‌زدا و بسیار خطرناک است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید نسبت به نماز بسیار فعال باشند و متاسفانه نماز جایگاه در شأن جمهوری اسلامی را ندارد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل در پایداری دین اسلام است و حضور در انتخابات وظیفه ای مهم بر دوش هر مومن انقلابی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.