بردسکن- امام جمعه بردسکن با توجه به آغاز تبلیغات کاندیداها از مردم خواست در انتخاب فرد و یا افراد اصلح گول و فریب تبلیغات و شعارهای ظاهری کاندیداها را نخورند.

مردم فریب تبلیغات و شعارهای ظاهری کاندیداها را نخورند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام علی اصغر امینی شامگاه پنجشنبه در جمع شرکت کنندگان جشن میلاد امام زمان (عج) در مهدیه بردسکن ، با بیان اینکه یکی از وظایف  منتظران در دوره غیبت اهتمام به مسایل اجتماعی است گفت:  یکی از مصادیق آن  بحث انتخابات است که علاوه بر حضور در پای صندوق های اخذ رای انتخاب  اصلح است.

وی عنوان کرد: مردم با انتخاب فرد اصلح ۴ سال زمام اموراجرایی کشور را به فردی لایق بسپارند و نباید با تبلیغات گسترده و سر و صدای کاندیداها در تشخیص اصلح اشتباه کنند.

امام جمعه بردسکن بر تحقیق و مشورت و مطالعه برنامه ها و عملکرد کاندیداها در گذشته  برای  انتخاب فرد اصلح را مورد تاکید قرارداد و گفت: رهنمود ها ، ملاک و معیار هایی مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح  می تواند ما را کمک کند و نباید دراین دوره از انتخابات  شتاب زده عمل کرد.

حجت الاسلام امینی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی  و قلب رهبری و  امام زمان را خشنود  می کند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه  یاران و منتظران واقعی امام زمان باید از آمادگی های لازم برخوردار باشند گفت: آمادگی فکری و  فرهنگی ، اجتماعی، تکنولوژی و ارتباطی، و آمادگی فردی  از مهمترین مولفه هایی است که باید منتظران  و یاران امام زمان  در هر عصر و زمانی  از آن برخوردار باشند.

حجت الاسلام امینی شب نیمه شعبان را بعداز  شب قدر مهم ترین شب سال برای احیا داری و عبادت و افضل شب ها  دانست و گفت: این شب افضل شب ها است.

وی به اهمیت دوران غیبت کبری اشاره کرد و افزود: آنچه می تواند در این دوران انسان را به ثبات قدم برساند، دست یابی به فضیلت انتظار است.

وی ادامه داد: انسانی می تواند به فضیلت انتظار دست یابد که آمادگی برای دوران ظهور را داشته باشد و این جایگاه با ترک گناه، ایجاد لیاقت برای دیدار با امام، آمادگی برای حضور در جامعه عدل مهدوی و... فراهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.