اصفهان- فرماندار اصفهان تاکید کرد: حرکت بر محور قانون و رعایت اصل امانتداری و بی طرفی، نقش بسزایی در برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم دارد.

برگزاری انتخابات سالم بر مدار قانون و رعایت اصل امانتداری و بی طرفی محقق می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی در جلسه هم اندیشی و تبیین بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات با مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در اصفهان با اشاره به توطئه و برنامه های تخریبی دشمنان نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمنان کشور ما قصد دارند با برجسته کردن نواقص و کمبودهای احتمالی موجود، روحیه ناامیدی و یأس را در جامعه ترویج داده و مردم را بی انگیزه و نسبت به نظام و مسئولان بدبین و بی اعتماد کنند.

وی با تأکید بر اهمیت امانتداری در انتخابات، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رأی مردم، حق الناس است»، حرکت بر محور قانون و رعایت اصل امانتداری و بی طرفی، نقش بسزایی در برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم دارد.

فرماندار اصفهان به نکاتی پیرامون معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: نمایندگان نامزدها پای صندوق های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری باید ۵ روز مانده به روز انتخابات (۲۹ اردیبهشت) جهت انجام فرآیند انتخاباتی معرفی شوند.

وی افزود: همه دولت ها به نوعی خدماتی را انجام داده و نواقصی نیز داشته اند و طرفداران نامزدها نباید درصدد تخریب و تحقیر دیگر نامزدها باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.