اهواز_ فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ضمن رصد تخلفات احتمالی نامزدهای شوراها مصادیق غیر مجاز در تبلیغات پیگری و رسیدگی می شود.

تخلفات انتخاباتی کاندیداها پیگیری و رسیدگی می شود

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش ، رضانجاتی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوش با اشاره به تشکیل کمیته ی رسیدگی به تخلفات احتمالی کاندیداهای پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی کاندیداهای شوراها پیگیری و برابر قانون برخورد خواهد شد.

نجاتی گفت: تخلفات احتمالی انتخاباتی کاندیداها با حساسیت و دقت رصد خواهد شد.

وی گفت: دستگاه های عضو این کمیته، تمامی تخلفات احتمالی اعم از نصب بنر، اقلام چاپی و تبلیغات سطح شهر را رصد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره اعلام مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر بر حفظ شأن و رعایت حال مردم در تبلیغات کاندیداها تاکیدکرد وگفت: تمامی تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها باید در چهارچوب قانون و اخلاق انتخاباتی باشد.

 وی راه انداختن کاروان خودروها، تجمع های بدون مجوز، سد معبر در خیابان و پیاده روها را، تجمع در فضای باز، نصب عکس و پوستر بر روی تابلوهای ادارات، انجام تبلیغات بر روی تأسیسات دولتی و صندوقهای پست، باجه های تلفن، پست های برق و تلفن را از مصادیق تخلف انتخاباتی عنوان کرد و گفت: درصورت مشاهده بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

بیست نهم اردیبهشت  دو انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری و پنچمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.