۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 529551

سرمربی تاتنهام نمایش مردان تیمش در بازی برابر منچستریونایتد را ستود و آن را بی‌نقص و عالی توصیف کرد.

پوچتینو بعد از شکست منچستر یونایتد چه گفت؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، در آخرین دیدار هفته‌ سی و هفتم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (یکشنبه) تاتنهام در خانه پذیرای منچستریونایتد بود که این بازی با برتری دو بر یک میزبان به پایان رسید تا با این نتیجه‌ نایب قهرمانی تاتنهامی‌ها برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر تثبیت شود.  

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: نمایش ما فوق‌العاده‌ بود. به خاطر هواداران از این پیروزی خوشحال هستم. پیروزی رویایی و خوبی بود که هواداران‌مان شایسته آن بودند. کنترل بازی در اختیار ما بود و تیمم بازی بهتری را به نمایش گذاشت. این آخرین بازی ما در وایت هارت لین بود. می‌خواستیم نمایش خوبی در آن داشته باشیم و هوادارانمان را راضی کنیم. حالا باید تمرکزمان را روی دو بازی باقی‌ مانده فصل قرار بدهیم. 

این سرمربی آرژانتینی ادامه‌ داد: برابر تیمی بازی داشتیم که بازیکنان خوبی در اختیار داشت و خودش را برای قهرمانی در لیگ و انجام کارهای بزرگ آماده کرده بود. به همین خاطر کسب پیروزی برابر آنها و تثبیت نایب قهرمانی، رضایت بخش است. در تمام فصل در خانه شکست ناپذیر بودیم. پس چیزهای زیادی وجود دارد که به خاطر آن به خودمان ببالیم. درست است  که ما در ورزشگاه جدیدی بازی خواهیم کرد اما در آنجا هم به دنبال این هستیم که بهترین نمایش‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: باید احساس کنیم ومبلی خانه ماست و مانند همین ورزشگاه، آنجا نیز شرایطی را برای خودمان ایجاد کنیم که هواداران احساس خوبی داشته باشند. سال دیگر آنجا خانه ما خواهد بود و با تمام قدرت در خانه بازی خواهیم کرد. از دستاوردهای خودمان راضی هستیم و تلاش می‌کنیم در سال آینده بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.