وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ عملی بالاتر از خدمت به مردم نیست و متاسفانه در فضای سیاست زده کشور، مردم و حقوق شهروندی مغفول مانده است.

 وزیربهداشت:هیچ عملی بالاتر از خدمت به مردم نیست/بدون حاشیه کار کردیم

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سید حسن هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان شهدای گمنام اظهار کرد: در چندسال گذشته سرمان را پایین انداختیم و بدون حاشیه کار خود را دنبال کردیم و امیدواریم که دانشگاه های علوم پزشکی تهران به منطقه مولوی که از حداقل خدمات محروم است، توجه کنند.
وی افزود: خوشحالم که در منطقه جنوب شرق تهران، بخش کوچکی از مشکلات مردم دیده شد و مرهمی بر دردهای آنها بود.
وزیر بهداشت تصریح کرد: خجالت می کشیم که بعد از ۳۸ سال از گذشت انقلاب اسلامی در تامین حداقل خدمات در تهران، کم توان و یا شاید ناتوان هستیم. هاشمی ادامه داد: می توانیم شعار بدهیم اما واقعیت این است که شهر تهران توسعه پیدا یافته است اما دریغ از یک متر فضای خدماتی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان.
هاشمی ابراز امیدواری کرد، افرادی که در آینده مسئولیت شهر تهران را بر عهده می گیرند، به گسترش خدمات، توجه و کمک بیشتری کنند و تغییرات جدی باید در بخش سلامت در تهران رخ دهد.
وزیربهداشت در ادامه ضمن تقدیر از آیت الله وحیدی گلپایگانی و واقفان زمین این بیمارستان، گفت: قدم اول توسط خیرین و واقفین در سال ۶۳ برداشته شد اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معاونت های وزارت بهداشت برای افتتاح این بیمارستان نیز کمک بسیار زیادی کردند.
وی در بخش دیگری ازسخنانش ضمن تاکید بر لزوم کمک و همکاری شهرداری در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در تهران، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته شهر توسعه یافته و شهرداری هم از این راه درآمد کسب کرده است اما در بخش خدمات بهداشتی و درمانی بر خلاف قول و قرارهای ابتدای دولت یازدهم، شاهد همراهی کافی نبودیم.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای گمنام تهران امروز، دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نخستین بیمارستان دولتی ساخته شده پس از انقلاب در جنوب شهر تهران(منطقه ۱۵) افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.