سرپرست اورژانس کشور گفت: دو هزار و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور افزوده شد.

۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های اورژانس در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است و اورژانس در ابعاد مختلف توسعه یافته است.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم تاکنون ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی در سطح کشور راه‌اندای شده است و ۱۲ پایگاه اورژانس هوایی دیگر نیز تا پایان این دولت اضافه خواهد شد.

سرپرست اورژانس کشور از توسعه خدمات اورژانس در شهرهای پرجمعیت خبر داد و افزود: ۲۰۰ آمبولانس موتوری این هفته وارد ناوگان اورژانس تهران می‌شود و ۲۰۰ آمبولانس موتوری نیز به دیگر شهرها داده می‌شود.

وی از اختصاص آمبولانس‌های جدید به پایگاه‌های اورژانس خبر داد و اضافه کرد: دو هزار و۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور اضافه شد.

کولیوند همچنین از توسعه خدمات اورژانس در مناطق صعب‌العبور، کوهستانی و برفی خبر داد و افزود: به همین منظور ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل خریداری می‌شود.

وی از انتخاب و معرفی بوشهر به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: استان بوشهر دارای وضعیت و جایگاه خاصی است و از سوی  وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل معرفی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.