کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانطور که در قدرت موشکی پیشرفت کردیم و به برگ برنده‌ای در مذاکرات تبدیل شد، باید دولت هم کار می‌کرد و کشور را معطل مذاکرات نمی‌کرد.

قدرت موشکی برگ برنده‌ ایران در مذاکرات بود

سیدمصطفی میرسلیم امشب در جمع مردم تبریز خطاب به دولت یازدهم با اشاره به اینکه چرا باید ایران را به حدی ضعیف پنداریم که برای آب خوردن هم چشم به دشمن داشته باشیم؟ اظهار داشت: نخستین شرط برای خدمتگزاری بر این ملت این است که باید به این مردم باور داشته باشیم و شرف و حیثیت آنها را ارج بنهیم.

وی با بیان اینکه ما را از تهدید و تحریم آمریکا نترسانید بلکه با آن تحریم‌ها ما استوارتر می‌شویم افزود: یک خدمتگزار به عنوان رئیس جمهور می‌خواهیم که قدم در راه آزادمردی و شرافت بگذارد نه اینکه ایران را به سلاخ خانه آمریکا ببرد. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی فکر کردند راه نجات ما این است که در مذاکرات سر تسلیم فرود بیاوریم گفت: با اینکه متوجه شده‌اند که از آمریکا جز کلک و حیله چیزی عاید نمی‌شود هنوز لجاجت می‌کنند، چندین ماه بعد از برجام که به بیش از تعهدات خود عمل کرده‌ایم، دریغ از برداشتن یک گام علیه ملت ایران آیا هنوز هم می‌شود امید داشت که نظر مثبت داشته باشند؟ قبول بکنند همین ملتی که در انقلاب معجزه آفرید و بر ابرقدرت‌ها پیروز شد، بر همه مشکلات می‌تواند فائق آید.

میرسلیم با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم هرکس مفتخر به ریاست جمهوری شود، معجزه نمی‌کند مگر به لطف خدا و با دست یاری ملت غیور ایران ابراز داشت: والا حل مشکلات موجود و نابه‌سامانی‌ها، بیکاری و... که  به وجود آورده‌اند به سادگی میسر نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه از این 4 سال دولت یازدهم هر ماهی که از دست دادیم، باید ماه‌ها برای اصلاح آن زمان صرف شود تصریح کرد: فکر می‌کنید دیگر کشورها خوابیده‌اند و منتظر ما هستند؟ ما رتبه‌های خود را از دست دادیم و سایر کشورها چهار نعل می‌تازند، دلیل نداشت مذاکرات تا زمانی که به پیروزی برسد کشور را معطل نگه داریم و باید به موازات آن کار می‌کردیم.

این کاندیدا ادامه داد: همانطور که برادران سپاه کار کردند و در قدرت موشکی پیشرفت کردیم و به برگ برنده‌ای در مذاکرات تبدیل شد، باید دولت هم کار می‌کرد و کشور را معطل مذاکرات نمی‌کرد.

در حال تکمیل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.