بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان در عملیات مشترک و جداگانه با پلیس خراسان رضوی و پلیس استان یزد موفق به کشف ۱۴۷ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

۱۴۷ کیلو گرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش رسیده مبنی براینکه فردی باهویت مشخص به همراه همدستش در زمینه تهیه مواد مخدر از استانهای جنوبی و توزیع آن در استانهای شمالی فعالیت دارد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران مشخص شد فرد مورد نظر قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر با کامیون از زاهدان به خراسان رضوی شهرستان سبزوار دارد، تصریح کرد: اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی؛ برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به شهرستان سبزوار اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با استقرار در محور سبزوار_ شاهرود پس از ساعت‌ها گشت زنی و مراقبت موفق به شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر شدند، خاطرنشان کرد:  مأموران در بازرسی از خودرو مقدار۱۰۰ قوطی نوشابه کوچک حاوی ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین در عملیات مشترک دیگر با پلیس استان یزد در محور اردکان به نایین مقدار ۱۹ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه کامیون کشف کردند .

سردار مظاهری افزود : در این دو عملیات چهار متهم دستگیر دو دستگاه کامیون و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.