اهواز - جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۱۱۹ کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.

حدود ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر در اندیمشک موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی یک دستگاه خودرو پژو پارس که سوداگران مرگ برای رد گم کردن، آن را در داخل یکی از اماکن عمومی و پر تردد پارک نموده بودند را شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس در بازرسی از آن مقدار ۱۱۹ کیلو و ۲۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی یک سوداگر مرگ که مواد مخدر مکشوفه متعلق به وی بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب فروپاشی خانواده ها و جوانان می شود، از مردم خواست؛ هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.