اهواز- مسئول عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: بدانند که فرزندان شما در نیروی انتظامی و همکاران این دو شهید راه آنها را ادامه می دهند و قطعا اجازه نمی دهند  کسانی که این رفتار ناجوانمردانه را داشتند، راحت باشند.

اجازه نمی دهیم کسانی که این رفتار ناجوانمردانه را داشتند، راحت باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین کریم رجبی بابیان اینکه شهادت دو تن از مأموران نیروی انتظامی را به همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت عرض می گویم اظهار کرد: دشمنان بدانند چه در خارج از مرز و چه در خودمرزها ما برای نظام اسلامی، آرمان های انقلاب، ارزش های امام شهیدان و در راه ولایت و رهبر فرماندهی کل قوا اجازه نمی دهیم خدشه ای به امنیت مردم وارد شود.

وی بااشاره به اینکه این دو شهید زمانی جان خود را فدا کردند و خون های مطهرشان در یکی از کلانتری های اهواز جاری شد تا مردم آرامش داشته باشند؛گفت:  وقتی مردم در استراحت و زندگی بودند این دو شهید جان خود را فدا کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: چند وقت قبل نیز یکی دیگر از مأموران نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم رجبی خطاب به خانواده های این دو شهید والا مقام روز گذشته بیان کرد: درود می فرستیم به چنین اولیایی که این فرزندان را تربیت کردند؛ بدانند که فرزندان شما در نیروی انتظامی و همکاران این دو شهید راه آنها را ادامه می دهند و قطعا اجازه نمی دهند که کسانی که این رفتار ناجوانمردانه را داشتند، راحت باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.