بردسکن- به همت مدیریت آموزشگاه شاهد شهید محمد رمضانی بردسکن مراسم جشن شکرگزاری بیش از ۷۰ دانش آموز دختر سوم ابتدایی این مدرسه برگزار شد.

جشن شکرگزاری مهارت روخوانی قرآن  ۷۳ دانش آموز دختر بردسکنی برگزار شد

مدیر آموزشگاه دخترانه شاهد شهید رمضانی بردسکن  در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: مراسم جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن  با حضور کارشناسانی از مدیریت آموزش و پرورش و والدین  دانش آموزان  در محل بقعه متبرکه امامزاده سید میرزا طاهر حسینی  بردسکن برگزارشد

مرضیه بهاری  عنوان کرد: آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین از کسب مهارت روخوانی از جمله اهداف این برنامه است .

محمد ابراهیمیان کارشناس قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش بردسکن افزود: دانش آموزان در این طرح، مهارت روخوانی قرآن کریم را با مشارکت معلمان، تا حد کتاب آموزشی خود فرا گرفتند و طرح ارتقای آموزش قرآن پایه سوم ابتدایی باهدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری تلاوت صحیح آیات قرآن کریم و ترویج فرهنگ نجات‌بخش قرآن در مدارس این شهرستان اجرا شد. وی تقویت اعتقادات دینی و مذهبی، انس با قرآن در بین دانش آموزان و تقویت مهارت روان‌خوانی قرآن کریم را از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.