​ایلام – معاونت خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: تمام پوسترها و بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر ایلام از سطح شهر جمع آوری شده است.

پوسترها و بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر ایلام جمع آوری شد

رمضان کرمی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه از آغاز شروع رسمی تبلیغات کاندیداهای شورای شهر، اکیپ های مختلف شهرداری ایلام، پوسترهای رها شده در سطح شهر ایلام را جمع آوری می کردند، اظهارداشت: در این مدت سه اکیپ ۲۰ نفره خدمات شهری و سه اکیپ ۱۰ نفره فضای سبز، پوسترهای نصب شده در معابر شهری، بلوارها، دیوارها و ... را جمع آوری می کردند.

وی با اشاره به اینکه اداره اجرائیات شهرداری نیز پس از انتخابات داربست ها و بنرهای نصب شده در درب ستادهای کاندیداها را به سرعت جمع آوری کردند، افزود: حجم کار شهرداری با توجه به تعداد بسیار زیاد کاندیداها، بیش از پیش شده و این دستگاه خدماتی هر شب پس از پایان ساعت تبلیغات اقدام به جمع آوری زباله ها از سطح شهر کرده که در نوع خود کاری پر حجم و سنگین بود.

معاونت خدمات شهری شهرداری ایلام به بکارگیری ماشین آلات برای پاکسازی شهر از پوسترها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تانکرها و ماشین آلات پاکشور شهرداری ایلام نیز در این مدت برای پاکسازی شهر به کار گرفته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.