۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
کد خبر: 532552

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

یک احمق مفید

ایرنا/ یک نشریه ایتالیایی در گزارش از سفر ترامپ به ریاض نوشت: ترامپ نشان داد که یک احمق مفید برای گسترش تروریسم وهابی- تکفیری سعودی است و گویا قراردادهای میلیاردی با ریاض چشمان ترامپ و کابینه اش را بسته است.

گاف ترامپ در تل آویو

جام نیوز/ در نشست خبری زنده ترامپ و نتانیاهو، ترامپ در حال فاش کردن محتوای نشست محرمانه اش با نتانیاهو بود که همتایش سخنان او را قطع کرد و با دست دادن با ترامپ به نشست خبری پایان داد!

چالش صادرات گوجه فرنگی

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته روزنامه ملیت، بن علی ییلدریم- نخست وزیر ترکیه- با اشاره به رفع موانع بر سر راه عادی سازی مناسبات آنکارا و مسکو گفت: هنوز بر سر صادرات گوجه فرنگی پیشرفت نداشته ایم. گوجه فرنگی به نماد روابط دو کشور تبدیل شده است.

سوغات گرانقیمت

ایسنا/ به گزارش سومریه نیوز، در میان هدیه های گرانقیمت ملک سلیمان- شاه سعودی- به ترامپ، ۱۵۰ عبای تزیین شده با سنگ های قیمتی دیده می شود که پادشاه تأکید کرده، همه اش به ترامپ تقدیم شود و از موزه های آمریکا سر درنیاورند.

دستاورد رقص با شمشیر

محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در واکنش به حادثه تروریستی در کنسرت شهر منچستر، در توییتی نوشت: انفجار تروریستی در منچستر انگلیس حاصل رقص با شمشیر ترامپ با رئیس تروریست هاست.

تعریف رجل سیاسی

مهر/ مصطفی کواکبیان- عضو کمیسیون امنیت ملی- از مجلس و شورای نگهبان درخواست کرد با تعریف دقیق از رجال سیاسی و مذهبی به حرف و  حدیث ها پایان دهند تا شمار زیادی در انتخابات ریاست جمهوری نامنویسی نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.