​ایلام- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: بمنظور تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی طرح ویژه امنیت ترافیکی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

طرح ویژه امنیت ترافیکی ایلام در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه پلیس راهور با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و بمنظور جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با بکارگیری کلیه کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیت ترافیکی را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع های پر ترافیک و میادین پر تردد می باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و خودروهایی که در ملاعام اقدام به روزه خواری می نمایند، از دیگر برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی است، افزود: در همین راستا با متخلفین برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان طرح های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت های خاصی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می گیرد، خاطرنشان ساخت: هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

سرهنگ محسن ناصری یادآور شد: رانندگان بایستی به توصیه های پلیس عمل نموده و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شود جدا خودداری نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.