بجنورد- یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با حضور آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی و شهرستانی گشایش یافت.

یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی گشایش یافت
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ آیت الله یعقوبی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن ابراز امیدواری از این که رزق روزی در ماه رمضان، انس، تلاوت، تدبر در قرآن و تغییری در سبک زندگی به زندگی قرآن می  باشد، گفت: ماه رمضان  باید سرآغازی برای ورود به محضر قرآن باشد.
وی برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را گامی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی دانست و بر تداوم اینگونه برنامه در طول سال تاکید کرد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این آیین به ارائه گزارشی از روند برپایی این نمایشگاه پرداخت و افزود: جشن رمضان یکی از بزرگترین برنامه های قرآنی است که برای اولین بار در استان برگزار می شود.
حسین فرخنده افزود: نمایشگاه قرآن کریم در هفت شهرستان استان  در حال برگزاری است که در این نمایشگاه ها ٨٠ غرفه با حضور ٣٠ ناشر کشوری دایر است.
وی اظهار کرد: ١٥ برنامه از جمله برپایی نشست های تخصصی قرآن، محافل انس با قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن، برگزاری نمایشگاه اعجاز علمی قرآن، کتابت و خوشنویسی قرآن کریم و... در این جشن پیش بینی شده است.
یادآوری می نماید؛ یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد از ششم خرداد ماه جاری آغاز و تا دوازدهم همین ماه درنگارخانه بجنورد ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.