انزلی- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همه کسانی که در فرا منطقه به فکر دشمنی با ایران هستند، با دیدن انسجام همه اقشار حتی فکر حمله به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند.

دشمنان با دیدن انسجام فکر حمله به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند
  به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار حبیب الله سیاری غروب شنبه در محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی اظهار کرد: امنیت در هر کشور، جایگاه ویژه ای دارد و دشمنان اسلام تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت میهن ما به کار بسته اند اما تاکنون موفق نشده اند.
وی افزود: هرگونه پیشرفت و رشد در جامعه، در گرو وجود امنیت است و در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد، عمران، آبادانی و صنعت آن کشور به وجود نخواهد آمد.
دریادار سیاری با تاکید برلزوم وجود اتحاد و همبستگی بین آحاد ملت به عنوان یکی از مهمترین مولفه های برقراری امنیت در کشور تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت و افزایش رشد جامعه، باید وحدت و انسجام ملت همواره حفظ شود.
وی محور وجود امنیت پایدار در کشور را نیروهای مسلح دانست و افزود: وجود امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور ، نتیجه داشتن نیروهای مسلح مقتدر ، توانمند ، هوشمند و پرتلاش است .
دریادار سیاری یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ایمان ، علم و شجاعت سه شاخصه مهم است که باید در نیروهای نظامی مشهود باشد و این سه شاخصه، لازمه پیشبرد اهداف نظام و کشور است .
فرمانده نداجا بر افزایش توانمندی نیروهای مسلح در راستای برقرای هرچه بیشتر امنیت کشور تاکید و تصریح کرد: همه کسانی که در فرا منطقه به فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند، با دیدن انسجام و اتحاد داخل کشور بین همه اقشار، حتی فکر حمله ، تجاوز و تعرض به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند. 
وی تاکید کرد: مهمترین عامل موثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور است و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، این فرصت در اختیار ماست که نسبت به ارتقاء سطح ایمان خود، اهتمام بیشتری داشته باشیم .
محفل انسی با قرآن در نخستین روز از ماه مبارک رمضان شامگاه شنبه در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال برگزار و پس از آن، حاضران در ضیافت افطاری این مراسم حضور یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.