زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با راه اندازی سامانه سیب برای ۱.۰۰۶.۳۱۹ نفر در استان زنجان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

پرونده الکترونیکی سلامت برای یک میلیون زنجانی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علیرضا بیگلری به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اجرای طرح نظام سلامت رضایتمندی مردم از نظام درمان و پزشکی بسیار افزایش یافته و دریافتی مردم از جیب بسیار کاهش یافته  و این طرح تاکنون در استان زنجان به خوبی اجراشده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حال حاضر جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشوری بوده و این امر یک افتخار بزرگ برای جامعه پزشکی استان زنجان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تأکید کرد:  با راه اندازی سامانه سیب برای ۱.۰۰۶.۳۱۹  نفر در استان زنجان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

بیگلری تأکید کرد: طی دو سال گذشته و با اجرای طرح نظام تحول سلامت تجهیزات پزشکی زیادی برای مراکز درمانی استان خریداری‌شده  و خرید این میزان تجهیزات پزشکی برای استان زنجان بی‌سابقه بوده است.

وی  بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان درزمینه توسعه فضای خوابگاهی برای دانشجویان برنامه‌ریزی گسترده صورت داده است گفت: سال گذشته  خوابگاه دانشجویی این دانشگاه عملیات اجرایی خود را شروع کرد و عملیات اجرایی بیش از ۷۰۰ مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال گذشته اجرا شد و در این میان بحث توسعه کیفی آموزش هم مدنظر بوده است.

بیگلری با اشاره به بازسازی تجهیزات پزشکی در استان زنجان، گفت: با اجرای طرح نظام تحول سلامت  تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی استان خریداری‌شده و خرید این میزان تجهیزات پزشکی بیش از ۳۵ میلیارد تومان بوده  که برای استان زنجان بی‌سابقه بوده است و با اجرای طرح نظام سلامت بازسازی بیمارستان خدابنده هم به خوبی اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.