سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به احتمال جدایی استعداد موناکو از این تیم و پیوستنش به رئال مادرید سخن به میان آورد.

دشان درباره پیوستن ام باپه به رئال مادرید چه گفت؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه را باید استعداد جدید فوتبال فرانسه دانست. او در فصلی که گذشت عملکردی خیره کننده در موناکو داشت و با وجود این که تنها ۱۸ سال سن دارد اما توانست بازی‌های درخشانی را به نمایش گذارد و سهم بسزایی در قهرمانی موناکو در لیگ فرانسه داشته باشد. این بازیکن جوان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته و خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در رئال مادرید به گوش می‌رسد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه این گونه به احتمال حضور ام‌باپه در رئال مادرید  واکنش نشان داد: شک نکنید که ام‌باپه آینده درخشانی خواهد داشت. او فصل رویایی را پشت سر گذاشت و توانست خود را به فوتبال فرانسه و اروپا بشناساند. با این حال من نمی‌خواهم  توصیه‌ای به این بازیکن برای ماندن یا جدایی از موناکو داشته باشم.

او در پایان صحبت‌های خود گفت‌: رفتن ام‌باپه به یک باشگاه بزرگ در خارج از فرانسه یک ریسک و ماجراجوی بزرگ است اما به این معنا نیست که او تنها در موناکو می‌درخشد و نمی‌تواند در تیم‌های دیگر توانایی‌اش را به اثبات برساند. معمولا فصلی که قبل از جام جهانی است پر از چالش و اتفاقات عجیب است و باید دید که چه چیزی در انتظار ام‌باپه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.