بجنورد- مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از غیر استاندارد بودن تمام وسایل بازی در پارک های بجنورد خبر داد.

وسایل بازی در پارک های بجنورد غیر استاندارد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، فهیمه مهمانواز شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات خراسان شمالی با اشاره به آزمون استاندارد سنجی وسایل بازی موجود در پارک ها و شهربازی های استان توسط اداره استاندارد گفت: با توجه به بررسی و آزمون استانداری سنجی وسایل بازی در پارک ها و شهربازی ها، متاسفانه هیچ کدام از وسایل بازی موجود در پارک های شهر بجنورد دارای استاندارهای لازم جهت بهره برداری نبوده اند.

وی همچنین با تایید استاندارد وسایل شهربازی های خراسان شمالی گفت: وسایل بازی که هم اکنون در شهربازی های استان در حال استفاده است دارای تایید از این سازمان هستند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با تاکید بر لزوم دریافت تاییدیه استاندارد برای وسایل بازی استفاده شده در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی ها افزود: اگر توانمندی دریافت تاییدیه استاندارد و رفع نقص برای وسایل بازی مهدهای کودک و پیش دبستانی توسط مسئولان این مراکز وجود ندارند بایستی اقدام به جمع آوری این وسایل از مهدهای کودک و پیش دبستانی ها اتفاق بیفتد تا کودکان در این مکان ها دچار آسیب نشوند.

مهمانواز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به وضعیت آسانسورهای ادارات و دستگاه های دولتی استان اظهار کرد: با بررسی های انجام شده، آسانسورهای بررسی شده ادارات و دستگاه های دولتی استان دارای نقص های فنی بوده اند که برخی از این ادارات به رفع نقص اقدام کردند که توانستند تاییدیه های فنی استاندارد را دریافت کنند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با اعلام آغاز پلمب آسانسورهای ادارات گفت: با توجه به اینکه برای رفع نقص آسانسورهای خراسان شمالی به ادارات و دستگاه های اجرایی مهلت زمانی داده شده بود، با پایان یافتن این زمان مقرر شده روند پلمب آسانسورها در ادارات آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.