قوچان- فرمانده انتظامی قوچان گفت: با توانمندی افسران پلیس فتا در قوچان ۱۰۰ درصد پرونده‌های این حوزه منجر به نتیجه گردیده است.

تصادفات جاده ای منجر به فوت ۱۰در قوچان ۱۰ درصد افزایش داشت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا قدمگاهی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان این مطلب که در سال گذشته ۵۹ درصد افزایش کشفیات در شهرستان قوچان داشته‌ایم که بیشترین کشفیات مواد مخدر مربوط به تریاک و کراک بوده است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش ۸۸ درصدی متهمان دستگیرشده روبرو بوده‌ایم که در چندین مرحله اقدام به دستگیری داشته‌ایم که اغلب خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر هستند.

وی به شناسایی، پلمپ و تخریب ۱۷ پاتوق گاه معتادین متجاهر و توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر در سطح شهرستان اشاره و ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون با کاهش ۱۲ درصدی سرقت منزل و کاهش ۲۰ درصدی کیف‌قاپی و درمجموع با کاهش ۱۱ درصدی سرقت در سطح شهرستان روبرو بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان اضافه کرد: در سال ۹۵ با کاهش ۵۰ درصدی قتل در شهرستان روبرو بوده‌ایم و با توجه به فرهنگ‌سازی‌های انجام‌شده و نیز درایت شهروندان در سال ۹۶ نیز تاکنون هیچ‌گونه گزارشی در زمینه قتل، جرائم خشن همچون سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، راهزنی و آدم‌ربایی سیاسی امنیتی نداشته‌ایم.

سرهنگ رضا قدمگاهی از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت و نیز کاهش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در تصادفات شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه در تصادفات جاده‌ای منجر به فوت با افزایش ۱۰ درصدی روبرو هستیم که علت اصلی این تصادفات سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی است.

وی بر عملکرد قاطع افسران پلیس فتا قوچان در برخورد با جرایم سایبری و منجر به نتیجه شدن ۱۰۰ درصدی پرونده‌های این حوزه اشاره کرد و گفت: روزانه به‌طور میانگین ۳۰۰ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس انجام می‌شود که قریب به ۸۰ مورد آن عملیاتی است.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان مردم را مکمل نیروهای انتظامی در جامعه خواند و ادامه داد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز اقدامات پیشگیرانه در جامعه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.