رشت-استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم در بخش‌های دولتی حتی با هزینه شخصی افطاری داده شود گفت: برپایی سفره‌های افطاری در میادین شهری، امامزاده‌ها، بهزیستی و کمیته امداد بلامانع است.

برپایی سفره افطاری در بخش‌های دولتی ممنوع است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: ماه رمضان ماه بخشش هست، انشاء ا... بداخلاق‌هایی که از پیش از انتخابات شروع شد  و متأسفانه هنوز نیز ادامه یافته به برکت این ماه  خاتمه یابد .

استاندار گیلان بابیان اینکه نباید فضای استان به فضای جدل تبدیل شود گفت: باید فضای جامعه را  به فضای کار و خدمت برای مردم تبدیل کنیم و طوری عمل کنیم که مردم به این انتخاب ببالند.

وی با اشاره به اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت : زمینه‌ای را فراهم کنیم تا همگان در این مراسم بزرگداشت حضور یابند.

وی به اعتراض مردم به تبعید حضرت امام خمینی (ره) و کشتار بی رحمانه مردم توسط رژیم شاه در ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد و افزود : جریانات مذهبی بعد از این واقعه نمود بیشتری در جامعه  پیدا کردند.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه در آن روزها مراجع تقلید پشت اندیشه‌های امام ایستادند افزود: در اعتراضات به تبعید حضرت امام در سال ۴۲ و اوج حرکت‌های انقلابی تا سال ۵۷، مذهبیون هدایت‌گر اصلی بودند.

وی افزود : کشتار بی‌رحمانه ۱۵ خرداد سال ۴۲ ، چهره نظام و شاه را در پیش ملت و جهان منفور کرد .

دکتر نجفی در ادامه با بیان اینکه بعد از اتفاقات سال ۴۲ شاه هر قدر تلاش کرد نتوانست چهره منفور خود را در پیش عموم و جهانیان ترمیم کند افزود : در این راستا مبالغ هنگفتی را جهت برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله هزینه کرد اما نتوانست چهره ننگین خود را تغییر دهد.

استاندار گیلان بر ضرورت تلاش همگان جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت :  امام خمینی (ره) متعلق به همه مردم است و اندیشه های بزرگ  ایشان آنقدر عظیم است که باید همواره به آن بپردازیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.