ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: همه ارکان حاکمیت، سند تحول بنیادین را سند اصلی آموزش و پرورش می دانند و سایر اسناد در ذیل سند تحول تعریف می شوند.

همه ارکان حاکمیت، سند تحول بنیادین را سند اصلی آموزش و پرورش می دانند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی قاسمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با تاکید بر اینکه همه ارکان حاکمیت، سند تحول بنیادین را سند اصلی آموزش و پرورش می دانند، اظهار کرد: سایر اسناد در ذیل سند تحول تعریف می شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر توافق و بیانیه ای در رابطه با سند ۲۰۳۰ صادر شود در صورتی تحقق می یابد که در ذیل سند تحول باشد.

ارزشی ترین مدیر آموزش و پرورش هستم!

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با پرسش قدس در رابطه با سیاست زدگی در مدیریت اجرایی این سازمان گفت: حق داریم مدیران همسو با دولت بکار گرفته شوند.

قاسمی با اعلام اینکه نمی توانید در آموزش و پرورش مدیری ارزشی تر از بنده پیدا کنید، افزود: انتصابات بر اساس شایسته سالاری اتفاق می افتد و مدیران شایسته می توانند به میدان بیایند.

روزنامه قدس از دولت انتقاد نکند!

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در واکنش به سوال خبرنگار قدس، تیترهای روزنامه قدس در رابطه با نقد عملکرد دولت را مورد سوال قرار داد و از روزنامه قدس خواست از دولت انتقاد نکند!

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان بیکار زیادی در استان مازندران وجود دارند، تاکید کرد: دانش آموزان باید بر اساس استعداد، نیاز جامعه و امکانات آموزشی اولویت بندی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با پرسش دیگر قدس مبنی بر سرانجام نرسیدن تنها خانه علم کشور یادآور شد: این پروژه ملی بوده و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تحقق این اعتبار در حال حاضر میسر نیست.

روند رو به رشد ناهنجاری های اجتماعی در مدارس

قاسمی روند رو به رشد ناهنجاری های اجتماعی در مدارس را تایید و گفت: باید بر روی این ناهنجاری ها  تمرکز و مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه اداره ویژه آسیب های اجتماعی راه اندازی و مشاوره های لازم را ارائه می گردد، افزود: معلمان در رابطه با کنترل آسیب های اجتماعی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

نیروی مازاد داریم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با ساماندهی مربیان پیش دبستانی از بکارگیری آنان بصورت حق التدریس خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون نیروی مازاد داریم و باید نگاه واقع بینانه به امور این مربیان داشته باشیم.

قاسمی در رابطه با کیفیت شیر مدارس گفت: ملاک آموزش و پرورش، نظر مراجع بهداشتی و استاندارد می باشد و خلاف نظر دستگاه های مرتبط عمل نخواهد شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته اعتبارات شیر مدارس دیر اعلام شد و عملاً فرصت شکل گیری درست وجود نداشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.