بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: روشن ترین الگوی تبعیت از امام(ره) مقام معظم رهبری هستند که رهبری مواضع امام(ره) را با جدیت پی می گیرند.

روشن ترین الگوی تبعیت از امام(ره)، مقام معظم رهبری هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بازتاب بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: ملت ایران اسلامی خود را برای حضور گسترده در مراسم ارتحال امام(ره) آماده می کنند و بار دیگر در مراسم با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت می کنند.

وی اضافه کرد: راه امام(ره) راه عزت، سربلندی، پیشرفت است و مردم هم راه امام(ره) را همچنان ادامه می دهند تا به اهداف انقلاب برسند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امسال در حالی به استقبال سالگرد ارتحال امام(ره) می رویم که چندی قبل ملت ایران در عمل به توصیه های آن بزرگوار در انتخابات شرکت کردند و یک حماسه بزرگ آفریدند و با این اقدام دنیا را حیرت زده کردند.

به گفته وی راهی که ملت ایران می رود، این حق را امام(ره) شهدا و انقلاب به ملت داده اند چرا که نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است که پشتوانه آن مردم است و روشن ترین الگوی تبعیت از امام(ره) مقام معظم رهبری هستند که رهبری مواضع امام(ره) را با جدیت پی می گیرند.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: امروزه برخی از امام(ره) سخن می گویند اما با خط امام(ره) فاصله زیادی دارند و خط امام(ره) یعنی رهبری و شاخصه های آن مانند حمایت از محرومان، مقابله با استکبار، مقاومت در برابر توطئه های دشمنان، و پیروی از ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: همه ساله دشمنان انقلاب در داخل و خارج چشم دوخته اند به این که مراسم ارتحال امام(ره) چگونه برگزار می شود که مردم ما می دانند عزت و عظمت امروز مرهون خون شهدا و رهبری امام(ره) بوده و هر ساله این مراسم با شکوه خاصی برگزار می شود و بار دیگر ملت ایران با حضور خود نشان می دهند که همچنان پیرو خط امام(ره) هستند.

در ادامه "فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران با حضور خود در انتخابات بار دیگر اقتدار را نشان دادند و هم اکنون فضا برای خدمت به مردم فراهم است و باید صادقانه و با تمام ظرفیت به مردم خدمت کرد.

به گفته وی همه مدیران باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کنند و از ظرفیت ها برای ارائه خدمت استفاده کنند.

به گزارش بازتاب بروجرد مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و نیم در مسجد امام(ره) بروجرد و مراسم روز ۱۵ خرداد بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.