قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با رفع موانع در ساخت برج بزرگ تجارت استان قزوین به زودی عملیات تکمیل این طرح مهم نیمه تمام استان پس از ۱۸ ماه تعطیلی آغاز می شود.

ساخت برج بزرگ شهر قزوین بعد از ۱۸ ماه توقف آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی فرخزاد در جلسه بررسی وضعیت توقف ساخت برج بزرگ تجارت قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: وقتی یک طرح مهم و بزرگ در سطح ملی در استان آغاز می شود و مسئولان متعهد می شوند آن را به پایان برسانند نباید به هر دلیلی با توقف پروژه برای مردم ایجاد مشکل شود.

فرخزاد بیان کرد: شاید اگر امروز این طرح می خواست آغاز شود هیچ مسئولی در استان اجازه ساخت آن را نمی داد زیرا درمحدوده بنای تاریخی قرار دارد اما به هر حال این طرح آغاز شده و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مصلحت نیست به دلیل مشکلات مالی متوقف شده و به طرح های نیمه تمام استان اضافه کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: برخی از مردم نیز در این طرح مشارکت کرده اند و امروز با طرح شکایت خواستار احقاق حقوق خود هستند و ما وظیفه داریم حقوق آنها را پیگیری  کنیم.

فرخزاد اضافه کرد: این پروژه بیش از ۱۸ ماه است که متوقف شده و بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری راکد مانده که ادامه این رکود و توقف به صلاح استان، سازندگان و مردم نیست و باید بسرعت تعیین تکلیف شود.

وی گفت: در استان آمادگی داریم به این طرح ورود کرده و با داوری و حکمیت بین سازندگان و شرکا و سهامداران مشکل را برطرف کنیم و به متولیان یک ماه فرصنت می دهیم تا کار از رکود خارج شود.

فرخزاد اظهارداشت: برای حفظ منافع شهروندان حاضریم اگر امتیازی در حوزه خدمات شهری لازم بود اعمال کنیم تا پروژه از تعطیلی خارج شده و به بهره برداری برسد.

وی گفت: شهرداری به تعهدات خود در این طرح پایبند است و در استان نیز آماده همکاری هستیم و امیدواریم در جلسات بعدی وضعیت این پروژه مشخص شود.

 در ادامه ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه وبودجه استان قزوین هم گفت: هدف ما در استان تکمیل طرح های نیمه تمام است و برای رفع موانع این طرح نیز آمادگی داریم.

وی بیان کرد: برخی طرح ها اگر توقف وتعطیلی آنها بیش از حد باشد می تواند مسائل امنیتی برای ما ایجاد کند که این طرح هم از آن جمله است و از سازندگان انتظار داریم بسرعت برای تکمیل آن اقدام کنند.
 
  این طرح بزرگ در ۲۸ طبقه دردست ساخت است و با داشتن بخش های مسکونی، اداری و تجاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که تکمیل آن ۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.