ایلام-بعد از دو روز تلاش مردم و نیروهای امدادی، آتش سوزی جنگل های شهرستان ایوان مهار شد.

آتش سوزی جنگل های شهرستان ایوان مهار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آتش سوزی جنگل های سرخ گیر ایوان با تلاش بدون وقفه نیروهای یگان های مختلف امدادی با همکاری در عملیات اطفای حریق، این آتش مهار شد.

روز گذشته بخش هایی از مراتع و عرصه های جنگلی روستاهای گور طوطی و بوژان شهرستان سیروان طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای مردمی و امدادی مهار شد.

علاوه بر این آتش سوزی منطقه کوه نشین در ارتفاعات کبیرکوه شهرستان آبدانان پس از شش ساعت تلاش نیروهای امدادی و مردمی مهار شد.

با تلاش نیروهای مردمی و یگان حفاظت منابع طبیعی، آتش سوزی در جنگل های منطقه سورگه کبیرکوه در شهرستان ملکشاهی مهار شد.

فرماندار ایوان درباره عدم استفاده از بالگرد در اطفای حریق اظهار داشت: بالگرد در صورتیکه در منطقه آتش سوزی قرار بگیرد به خاطر تولید بیش از حد اکسیژن دامنه حریق را شعله‌ورتر می‌کند که این موضوع یکی از دلایل عدم استفاده از بالگرد است.

احسان اکبری تصریح کرد: در جریان آتش سوزی تمام ماشین‌های تخصصی اطفاء حریق استان(رادفایر) که ١٠ دستگاه هستند در محل بوده و کمک قابل توجهی نیز ارائه کرده‌اند.

فرماندار ایوان گفت: این ماشین‌ها در کل کشور ۶٠ دستگاه هستند که ١٠ دستگاه آن در اختیار استان ایلام قرار دارد، پرسنل منابع طبیعی و هلال احمر در منطقه سیورگری به منظور کنترل و پیشگیری از آتش سوزی مجدد ناشی از بقایای حریق حضور دارند و در صورت نیاز به امداد رسانی بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.