مشهد- رئیس هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان مشهد گفت: به منظور رفع ابهام از برخی شکایات و تقاضاهای انجام شده از سوی افراد و تشکل‌های انتخاباتی ۳۰ صندوق اخذ رأی با حضور اعضای هیئت نظارت و اجرایی بازشماری مجدد شد و در این رابطه که دو روز به درازا کشید تغییر قابل ملاحظه‌ای مشاهده نشد.

جزییات بازشماری آرا در مشهد/تغییر قابل ملاحظه ای مشاهده نشد

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان به دور از فشار و جوسازی و دیدگاه‌های برخی از افراد و گرایش‌های سیاسی در راستای عمل به قانون و وظیفه شرعی عمل می‌کنند.

سیدعلی بامشکی با اشاره به این مسئله که پس از اعلام نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات شهرستان حدود ۵۰ شکایت به هیئت نظارت و اجرایی شوراها واصل شد، افزود: با بررسی شکایات به دلیل ارائه نکردن مستندات و طرح موضوعات کلی و بدون مصداق اغلب گزارشات مورد پذیرش واقع نشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا در شمارش آرای صندوق‌های بازشماری شده تغییری در جابه جایی فهرست منتخبین حاصل شده است، گفت: هیچ تغییری در جابه جایی افراد انجام نشده و هیئت اجرایی نظر قطعی خود را درخصوص صحت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در وقت اداری پنجشنبه به هیئت نظارت شهرستان جهت اظهارنظر قطعی اعلام کرده است.

وی درباره تعداد صندوق‌های بازشماری شده در بخش مرکزی، رضوی و ملک آباد هم گفت: با توجه به شکایات انتخاباتی دریافتی از روستاهای بخش مرکزی، رضویه و ملک آباد چهار صندوق در بخش مرکزی، دو صندوق در بخش رضویه و دو صندوق هم در شهر رضویه بازشماری شد که در مجموع هشت صندوق یاد شده تغییری در شمارش آرای قبلی مشاهده نشد و در ملک آباد هم دو مورد شکایت دریافت شد که به دلیل ارائه نشدن مستندات مورد پذیرش واقع نشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.