ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی پلیس برای تامین امنیت مراسم ارتحال امام(ره) در استان ایلام خبر داد.

تمهیدات پلیس ایلام برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلام بیدار، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام در خصوص بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: دو حادثه بزرگ در ماه خرداد از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۶۸ اتفاق افتاد؛ یکی حادثه ۱۵ خرداد سال ۴۲ که نقطه عطف انقلاب اسلامی در ان موقع با هدایت امام راحل شکل گرفت.

وی اظهار کرد: در سال ۶۸ بعد از ۱۰ سال رهبری پربرکت امام عزیز به دیار حق شتافت؛ همه مردم ایران اسلامی از فراق امام خمینی نگران شدند.

این فرمانده نظامی افزود:وظیفه داریم تا اقدام موثر امام خمینی را در شکلگیری انقلاب اسلامی را پاس بداریم.

یاری ادامه داد: در همین راستا در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با مشارکت همه دستگاه های نظامی در استان و با محوریت نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برنامه ریزی خوبی در جهت برپایی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: توقع ما از مردم عزیز و ولایتمدار استان ایلام این است که حضور فعال و چشمگیر در برنامه هایی که طراحی شده داشته باشند.

وی گفت: در حوزه نیروی انتظامی وظیفه داریم امنیت همه مراسمات را تأمین کنیم و تمهیدات لازم در جهت برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) اتخاذ شده است.

یاری عنوان کرد: در حوزه پلیس راه و راهور مسیرهای مرتبط با مراسم پوشش لازم داده خواهد شد و در حوزه انتظامی نیز همه کلانتری ها و پاسگاه ها موظف و مکلف هستند امنیت مردم را در مراسمات تأمین کنند.

در حوره امنیتی هم اشراف اطلاعاتی خوبی داریم و افرادی که بخواهند خارج از مرزها و یا در داخل مرزها حرکت مشکوکی را به خرج دهند با هماهنگی دستگاه های امنیتی برخورد جدی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.