زنجان- جمعی از اهالی منطقه انگوران در اعتراض به سیاست‌های شرکت کالیسمین در رابطه با استفاده از کارگران غیربومی تجمع کردند.

آلودگی برای مردم منطقه، کار برای غیربومی‌ها/ بیکاران منطقه انگوران تجمع کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،  جمعی از اهالی با هدف اعتراض به وضعیت بیکاری در منطقه انگوران صبح شنبه در مقابل شرکت کالیسیمن تجمع کردند.

در این جمع که حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اهالی منطقه و شماری از کارگران بیکار شده این شرکت حضور دارند، تجمع کنندگان به وضعیت اشتغال و وجود بیکاری در منطقه با وجود شرکت‌های روی اعتراض دارند.

یکی از اهالی حاضر در این تجمع می گوید: امروز صدها نفر در منطقه بیکار هستند که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی نیز هستند.

نادر نقدی با اشاره به اینکه نبود بیکاری در منطقه موجب افزایش مشکلات و معضلات اجتماعی شده است، تصریح کرد: همه اعتراض اهالی منطقه این است که چرا آلودگی و بیماری حاصل از شرکت‌ها برای منطقه است در حالی که کارگران مشغول در این شرکت‌ها از سایر استان‌‎ها بوده و غیر بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۰ نفر در داخل شرکت فعالیت دارند، افزود: از این تعداد ۴۰ نفر غیربومی هستند و تعداد اندکی از کارگران که از اهالی منطقه هستند به صورت روز مرد و برای پیمانکاران کار می‌کنند.

نقدی با اشاره به اینکه به ادعای مسؤولان شرکت قرار است یک بخش کیک‌شویی راه‌اندازی شود، تصریح کرد: الان یک سال است که چنین وعده‌ای داده شده ولی هنوز خبری نیست.

گفتنی است، اواخر فروردین‌ماه امسال نیز تجمع اعتراضی با حضور جمعی از اهالی منطقه در انگوران برگزار شده بود که بی‌نتیجه ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.