بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ستون فقرات و وحدت جامعه اسلامی ولایت و رهبری است گفت: امروزه دشمن تلاش دارد به این ستون فقرات جامعه ضربه بزند.

دشمن تلاش می کند به ولایت و رهبری ضربه وارد کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مسئولان شهرستان خوسف بیان کرد: آنچه جامعه را به هم می‌ریزد و قامت استوارش را خم می‌کند تحریف امام است.

وی با بیان اینکه تحریف امام بدترین ضربه علمی، فرهنگی و سیاسی است یادآور شد: امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب است و افرادی که دم از امام می‌زنند اما با رهبر معظم انقلاب مخالفت می‌کنند کارشان عین بی‌دینی و نفاق است چون امروز مقام معظم رهبری قطب نمای دین و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسانی که با رهبری مخالفت می‌کنند یا نارسایی فکری و سیاسی داشته و یا وابستگی به دشمن دارند.

عبادی با بیان اینکه ستون فقرات و وحدت جامعه اسلامی ولایت و رهبری است و دشمن تلاش دارد به این ستون فقرات جامعه ضربه بزند خاطرنشان کرد: بنا بر گفته دشمن اگر بخواهند شیعه را از دو زاویه به زانو درآورند باید ولایت فقیه آن را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای نجات مستضعفان عالم شکل گرفت و مقدمه ظهور امام عصر(عج) و انقلاب جهانی است گفت: مردم باید از انقلاب خود نگهداری و آن را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: قدرت‌های مستکبر جهانی از همه طریق تلاش می‌کنند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند و همچنان که خودشان اظهار می‌کنند از تمام گزینه‌های روی میز استفاده می‌کنند.

عبادی تصریح کرد: دشمن بیشتر از پایگاه مردمی این انقلاب وحشت داشته تا از سلاح‌های دفاعی آن و به همین جهت  از گزینه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، آسیب‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بنا بر گفته صهیونسیت‌ها تسلط بر کشورهای اسلامی آسان بوده اما نسبت به شیعه این گونه نیست افزود: شیعه مانند مرغ بلند پروازی است که از تیررس ما بالاتر بوده و دارای دو بال و یک حفاظ است که یک بال آن سرخ که نشان از شور عاشورایی و یک بال آن سبز که نشان از انتظار شیعه و حفاظ ولایت فقیه است

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در زمان حیات خود برای تهاجم فرهنگی هشدار دادند بیان کرد: دشمن هنگامی که دید نمی‌تواند از نظر نظامی بر نظام و انقلاب اسلامی پیروز شود به تهاجم فرهنگی روی آورد که امام آن را از قبل هشدار داده بود.

عبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم از سال‌های قبل نسبت به شبیخون فرهنگی و ناتو هشدار دادند یادآور شد: برخی ریاکارانه اسم امام را می‌برند در حالی که برای تحریف امام نسبت به رهبری طوری دیگر حرف می‌زنند و حال آنکه براساس مبنای فقهی، اعتقادی و فلسفی دین خدا جایگاه خود را داشته و فرد و شخص در آن مطرح نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ا

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های اخیر دشمن تلاش کرده تا از طریق تحریم بر ملت ایران فشار وارد کند اما بنا بر فرموده امام راحل "انقلاب ما را از تحریم نترسانید چون ما فرزند رمضانیم و آن را جشن می‌گیریم" و تحریم‌ها نه تنها سبب ضعف کشور نبوده بلکه پیشرفت علمی، فرهنگی، اقتصادی کشور را به دنبال داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد:  گاهی فرصت تحریم به سبب ناشایستگی برخی از مدیران به چالش تبدیل می‌شود و در کنار آن تهاجم فرهنگی، تشدید تحریم‌های اقتصادی، ضعف روحیه سیاسی و از همه بدتر و خطرناکتر تحریف امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.