قزوین- پس از گذشت ۳۱ سال، مردم استان قزوین به استقبال پیکر مطهر جانباز شهید علی محمدرضایی می‌روند.

قزوینی‌ها به استقبال جانباز شهید محمد رضایی می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، پس از گذشت ۳۱ سال، مردم استان قزوین، در ماه مبارک رمضان به استقبال پیکر مطهر جانباز شهید علی محمدرضایی، شهید تازه تفحص شده این استان می‌روند. 

مراسم استقبال از جانباز شهید علی محمدرضایی، سه‌شنبه، ۱۶ خردادماه، ساعت ۹ صبح مقابل صدا و سیمای قزوین برگزار می‌شود و مردم استان با آرمان‌ها و اهداف بلند این شهید بزرگوار تجدید بیعت می‌کنند. 
گفتنی است؛ جانباز شهید علی‌ محمدرضایی یکم شهریور ۱۳۴۵، در شهر شال از توابع شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین متولد و در زمستان ۱۳۶۳ در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نایل شد. 
وی مجدد به همراه برادر خود حاج حمید محمدرضایی که آن زمان نوجوانی ۱۴ ساله بود به جبهه رفت تا اینکه در چهارم دی ۱۳۶۵ با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در خط مقدم عملیات کربلای ۴ حضور یافت و در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و مفقودالاثر شد که ۳۱ سال اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده بود. 
همچنین مجاهد مدافع حرم حاج حمید محمدرضایی برادر این شهید بزرگوار نیز از دو سال پیش بر اثر درگیری با تکفیری‌ها در سوریه مفقودالاثر شده و تاکنون اثری از پیکر وی به دست نیامده است. 
مبع: صبح قزوین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.