یزد- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: امام خمینی(ره) در طول زندگی خود هیچ کاری را بدون رضای خدا انجام نمی‌داد.

امام خمینی(ره) هیچ کاری را بدون رضای خدا انجام نمی‌داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد پیش از ظهر یکشنبه در دیدار منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: امنیت و آرامش و پیشرفت امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و خون شهدا است وباید قدر این انقلاب را بدانیم و با پیروی از ولی فقیه، زمینه پیشرفت هرچه بیشتر آن را فراهم کنیم.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: امام خمینی(ره) در طول زندگی خود هیچ کاری را بدون رضای خدا انجام نمی‌داد و  در هر کاری اگر رضای خدا وجود داشت به صورت کاملا مصمم وارد می‌شد و اگر کاری رضایت خدا را نداشت حتما آن را ترک می‌کرد.

وی افزود: تمام حرکاتها و فعالیت‌هایی که حضرت امام(ره) در ارتباط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند کاملا برای جلب رضایت خداوند متعال بود.

ناصری گفت: چهاردهم خرداد اگر چه روز فراق و جدایی و دوری و غم و اندوه است و مصیبت رحلت این بزرگمرد ایران اسلامی برای همیشه در جان و روان مشتاقان باقی می ماند ولی گویای شخصیت عظیم مردی است که پای در رکاب مرکب پانزدهم خرداد گذاشت و شتابان و بی مهابا تا ۲۲ بهمن ۵۷ راه را گشود و تا چهاردهم خرداد سال ۶۸ همواره این راه پرفراز و نشیب را طی کرد و با کمک مردم انقلابی را به وجود آورد که در تاریخ ایران بلکه جهان بی نظیر برای همیشه خود نمایی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم و هرچه می‌خواهیم بگوییم یا بنویسیم، باید با تفکر، سنجش و عاقبت‌اندیشی انجام شود تا در آینده از کارهایی که انجام داده‌ایم، پشیمان نشویم.

ناصری گفت: افرادی که عاقبت‌اندیشی در امور خود داشته باشند، هیچ زمانی از گذشته خود پشیمان نمی‌شوند چرا که همه کارها را به درستی انجام داده و نگران آینده هم نیستند، چون زیرساخت‌های لازم را برای امور آینده فراهم کرده است.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید نسبت به تمام جلسات و زمانی که این وظیفه را بر دوش داشته باشند حساسیت داشته باشند چراکه نخستین جلسه‌ای که برگزار شد، در واقع به معنای این است که یک جلسه از این وظیفه خطیر به پایان رسیده و باید ببینیم که چه کاری انجام دادیم و از خود حساب بکشیم.

ناصری گفت: اگر احساس می‌شود که در گذشته حقی از کسی ضایع شده و مشکلی وجود داشته، می‌توان با تشکیل یک کمیسیون به بررسی موضوع پرداخت و نتیجه را از کمیسیون دریافت و نسبت به آن اقدام کرد ولی اینکه اعضای شورا بخواهند تمام وقت خود را صرف این بکنند که در گذشته چه اقدامی شده، به کار خودشان نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: لازم است که در دوره جدید به فکر کارهای جدید و مناسب برای پیشرفت شهر باشیم و در راستای این موضوع به گونه‌ای حرکت کنیم که بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.