۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 536192

کاپیتان تیم ملی جوانان که به بهانه ی نیمکت نشینی در تیم پرسپولیس همراهی تیم ملی جوانان را در بازی های جام جهانی از دست داد در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت.

اشتباه بزرگ مهاجم با اخلاق پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رضا کرملاچعب که در سن 17 سالگی و با پیراهن تیم نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس گل زده بود در یکی دو سال اخیر اشتباهات فاحشی در انتخاب تیم داشت در حالی که بازیکن توانمندی است و می تواند خود را به عنوان یکی از مهاجمان خوب فوتبال ایران مطرح کند. 

اشتباه اول او پیوستن به یک تیم پرتغالی بود و در ادامه با اینکه حضور در فوتبال این کشور هیچ دستاوردی برای او نداشت بین پیکان و پرسپولیس – پرسپولیس را انتخاب کرد و این در حالی که مشخص بود با حضور مهاجمانی چون مهدی طارمی و علیرضا علیپور به او بازی نمی رسد و همین طور هم شد. رضا کرملاچعب به بهانه نیمکت نشینی در پرسپولیس جایگاه خود را تیم ملی جوانان از دست داد و به راحتی به خاطر نیمکت نشینی در پرسپولیس قید بازی در جام جهانی را از دست داد. 

کرملاچعب همان طور که بعد از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی جوانان واکنش منطقی داشت این بار هم بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد تیم پرسپولیس به خوبی با این اتفاق کنار آمد. 

امیدواریم رضا با توجه به توانمندی در ادامه تیمی را برای انتخاب کند که در آن بازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.