۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 536196

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم را تشریح کرد.

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب آهن

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناصر در گفتگو با فارس، در مورد اینکه فردا( سه‌شنبه) جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمربی تیم برگزار می‌شود، گفت: این جلسه قرار است در آخر هفته تشکیل شود یا پنجشنبه یا جمعه جلسه‌ هیات مدیره برگزار می‌شود و جلسات هیات مدیره قرار نیست حتما در زمان‌های اداری برگزار شود و ممکن است روز جمعه هم تشکیل جلسه بدهیم. 

وی در مورد مطرح شدن نام گزینه‌هایی مثل امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، امید نمازی و منصور ابراهیم‌زاده برای سرمربیگری تیم عنوان کرد: این اسامی گمانه‌زنی رسانه‌ای است و خود من هیچ وقت نامی از گزینه‌های سرمربیگری ذوب آهن در رسانه‌ها بیان نکردم زیرا این کار حرفه‌ای نیست و تمام گزینه‌های که نام بردید هر کدام‌شان مربیان دارای جایگاهی هستند و نباید اسم کسی را از سوی باشگاه بیان کنیم زیرا در نهایت فقط یک مربی انتخاب می‌شود. بهتر است رسانه‌ها بعد از انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن آن را ارزیابی کنند.

ناصر در مورد اینکه چرا مجتبی حسینی از گزینه‌های سرمربیگری ذوب آهن خارج شد، اظهار داشت: او مربی بدی نبود اما پیش از حضور در ذوب آهن سابقه سرمربیگری در تیمی را نداشت او برای باشگاه ما زحمت کشید و از او هم تشکر کردیم. اگر ما با یک مربی کار نکردیم دلیل بر رد توانایی‌هایش نیست و همانطور که انتخاب سرمربی به معنای اینکه او کامل و جامع بودنش نیست. 

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد طومار نویسی هواداران این باشگاه در مورد انتخاب سرمربی گفت: هواداران گاهی اوقات از طریق تلفن با من در ارتباط هستند اما در نهایت آنها نیز انتخاب هیات مدیره را قبول می‌کنند و قرار نیست با نظر هواداران سرمربی مشخص شود آنها دل‌شان می‌خواهد ذوب آهن تیمی مقتدر باشد که اعضای هیات مدیره نیز همگی در تلاش برای رسیدن به این هدف هستند.

ناصر در مورد شایعه مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است زیرا این مساله را نه از خود آذری نه از بیرون از هیات مدیره نشنیده‌ام و این شایعه درست نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.