اصفهان - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عدول از مردم سالاری دینی به مردم سالاری سکولار و عدول از تقابل با آمریکا به سازش از جمله مصادیق ریزش خواص است.

عدول ازتقابل با آمریکا مصداق ریزش‌خواص/۲۰۳۰خطرناکترازکاپیتولاسیون است

به گزارشقدس آنلاین ، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه درعرصه‌های مختلف ملت‌ها ریزش‌ها و رویش‌ها را شاهد هستیم، اظهار داشت: امت‌ها هم ممکن است پس از درخشش در دوره‌های مختلف دچار انحراف شوند و بر این اساس ثمره تلاش پیشینیان بستگی به نوع عملکرد ملت ایران دارد.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط بسیار حساسی از تاریخ اسلام قرار داریم، افزود: اگر جامعه شعارهای انقلاب را از یاد برده و در راه الزامات انقلابی پایداری نکند آن را از دست می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خدعه، زور و رقیب هراسی از اصول دموکراسی غربی است که باید برای حفظ امانتِ امام خمینی (ره) از نفوذ این تفکر جلوگیری کنیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رویش‌های تاریخ بشر است که با هدایت ناب رهبر کبیر انقلاب به ثمر رسید.

وی ادامه داد: این انقلاب در عرصه‌های مختلف داخلی، خارجی و منطقه‌ای رویش داشته است به نوعی که امروز در غرب آسیا و جهان، قدرتی تاثیرگذار محسوب می‌شود.

صدور تفکر و نظام بسیج ایران به منطقه نشانه بارزی از رویش‌های انقلابی است

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه عظمت و صلابت رهبر معظم انقلاب اقتدار ایران اسلامی را رقم زده است، ابراز داشت: صدور تفکر بسیجی ایران در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین نشانه بارزی از رویش‌های منطقه‌ای ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در عرصه داخلی رویش‌هایی داشته‌ایم، تاکید کرد: در طول این سال‌ها برخی دولت‌های ایران ریزش‌هایی داشته است اما ریزش در اصل انقلاب و کلان امت را شاهد نبودیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ریزش خواص در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت:انقلاب، امت، خواص و جامعه  زمانی انقلابی باقی خواهد ماند که تا انتهای راه در این مسیر گام بردارند درحالیکه از ابتدای انقلاب، افراد سیاسی و روحانیون بسیاری داشتیم که خط مشی آنها از ابتدای انقلاب تاکنون عوض شده است.

عدول ازشعار ما می‌توانیم به نمی توانیم از مصداق‌های ریزش خواص است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عدول ازشعار  ما می‌توانیم به نمی توانیم را از مصداق‌های ریزش خواص برشمرد و ابراز داشت: عدول از مردم سالاری دینی به مردم سالاری سکولار، از شیطان بزرگ به کدخدا، عدول از تقابل با آمریکا به سازش با این دولت از جمله دیگر مصادیق ریزش خواص است.

وی به آثار ریزش جامعه اشاره و تاکید کرد: تغییر نگرش جامعه نسبت به دشمن، گرایش به عوامل غرب گرا، گرایش به مظاهر غربی، تنوع طلبی در سبک زندگی، ساده‌اندیشی و سطحی‌نگری، رقیب‌هراسی و شایعه‌پذیری و خرافه‌گرایی از این جمله است.

آیت‌الله سعیدی  با انتقاد از طرح این سخن توسط برخی مسئولان که چرا با آمریکا طوری حرف می‌زنید که ما را تحریم کند، گفت: سوال ما این است که اگر آقایان در کربلا بودند به امام حسین(ع) هم همین را می گفتند؟، پس مفاهیم انقلابی ما کجا می‌رود.

وی اضافه کرد: سکوت در برابر انحراف از دیگر مصادیق ریزش‌های انقلابی است، چرا برخی خواص در برابر فتنه ۸۸ سکوت کرده و جامعه را به دو جناح تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه دموکراسی شمشیر دولبه است، افزود: اگر مردم درست توجه نکنند دموکراسی نتایج اصلی خود را خواهد داشت و ممکن است تاریخ تکرار شود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی در صحنه‌های دفاع از انقلاب ابراز داشت: این موضوع را به شکل بارز در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم که مردم با حضور پرشور خویش دسیسه و فتنه دشمنان را خنثی کردند.

سند  ۲۰۳۰ اخلاق زدایی از سیستم آموزش و پرورش را دنبال می‌کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای پنهان دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سند  ۲۰۳۰ از کاپیتولاسیون نیز به مراتب خطرناک‌تر است و اخلاق زدایی از سیستم آموزش و پرورش ما را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز تاسف از سکوت برخی خواص در این ارتباط بیان داشت: حرف‌های ضدو نقیضی در ارتباط با این سند که به شکل پنهانی به امضا رسیده است، شاهد بودیم، برخی گفتند امضا شده و برخی امضای آن را انکار کردند اما سوال اینجاست که اگر این سند امضا نشده چگونه اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رویش‌های انقلابی نیز اشاره و اظهار داشت: جوانان انقلابی ما  مهم‌ترین بخش از رویش‌ها هستند و گلستان شهدای اصفهان نیز نمادی از این رویش‌های انقلابی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.