بیرجند- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از حضور فعال ۸۰۰ عضو این کانون در ۸ بخش جشنواره کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.

۸۰۰ عضو کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در جشنواره امام رضا(ع) شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به واسطه آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با زندگی و سیره عملی امام مهربانی‌ها سبب پیوندی عمیق بین آنان و امام رضا(ع) شده است.

وی با بیان این‌که ۸۰۰ نفر از اعضای مراکز کانون استان در پانزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی شرکت کردند، خاطر نشان کرد: امسال شاهد رشد کیفی آثار اعضای کانون با خلق ۴۶۱ اثر در ۸ بخش این جشنواره شامل «نشریه نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، انیمیشن، سرود، قصه گویی، داستان نویسی و شعرسرایی» در قالب فردی و گروهی بودیم .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: از مجموع آثار تولیدی اعضا ۲۰ درصد به دبیرخانه ستادی کانون استان ارسال شد و پس از پایان مرحله داوری، ۴۰ اثر برگزیده بخش استانی برای ارسال به دبیرخانه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره عملی زندگی امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.