زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه کشورمان از قدرت دفاعی و امنیتی بالایی برخوردار است، گفت: امروزه با آمادگی کامل پدافند هوایی شمالغرب کشور، ایران جزو کشورهای امن، مقتدر و باثبات در منطقه خاورمیانه به شمار می آید.

ایران جزو کشورهای امن، مقتدر و باثبات منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله درویش امیری در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور اظهار کرد: در ایران علاوه بر حفاظت از مرزهای زمینی و دریایی، باید از مرزهای هوایی نیز صیانت شود که این مسئولیت خطیر بر عهده نیروهای پدافند هوایی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی کشور، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تامین امنیت کشور، کارنامه درخشانی داشته است، ادامه داد: به دلیل شرایط حاکم بر منطقه خاورمیانه، باید در جهت اجرای سیاست‌ها و تقویت پدافند هوایی تلاش ویژه‌ای نمود، اگر چه امروزه نیز کشور از قدرت دفاعی و امنیتی بالایی برخوردار است.

مقام عالی اجرایی استان زنجان تصریح کرد: پدافند هوایی، وظیفه حفظ و حراست از آسمان کشور را به عهده دارد که در این میان اقتدار نیروهای مسلح موجب شده امنیت پایدار در سطح کشور را شاهد باشیم.

استاندار زنجان یادآور شد: استان زنجان جزو استان‌های مرزی نیست و در منطقه مرکزی ایران واقع شده، ولی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.