زنجان- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان از تائید صحت انتخابات شورای شهر زنجان خبرداد و گفت: تنها جای نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد.

صحت انتخابات شورای شهر زنجان تایید شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد بیگدلی با بیان اینکه در بازنگری‌های انتخابات شورای شهر زنجان تغییر چندانی در نتیجه انتخابات شورای شهر زنجان حاصل نشد، افزود:  ۱۷۵ صندوق بازنگری شد که شامل صندوقهای دستی و الکترونیکی بود و در در ۳۹ صندوق رای‌گیری دستی انجام شده بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به تائید صحت انتخابات شورای شهر زنجان، ادامه داد: در بازشماری آرا تنها جای نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد.

بیگدلی افزود: صحت انتخابات شورای شهر زنجان تایید و این به فرمانداری زنجان شد و پرونده شورای شهر زنجان با این بررسی‌ها بسته شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تعداد آراء دستی را ۶۰۰ رای عنوان کرد و ادامه داد: این آراء را در نتیجه انتخابات اعمال کردیم.

بیگدلی  با اشاره به تغییرات انجام شده در منتخبین و اعضای علی البدل شورای شهر زنجان گفت: جای نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان  گفت: در ترکیب اصلی منتخبین دوره پنجم شورای شهر زنجان جای آقایان اسماعیل دویران و سید رحمان احمدی(نفرات ششم و هفتم) و آقایان اکبر اوصالی و رزاق محمدی(نفرات اول و دوم علی البدل) عوض شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.