زنجان- پس از شمارش آرای دستی، علی‌البدل‌های اول و دوم شورای شهر زنجان جابه‌جا شدند.

اعضای علی‌البدل‌های شورای شهر زنجان جابه‌جا شدند!

به گزارش قدس آنلاین ، چند روز قبل تعدادی از کاندیداهای شورای شهر زنجان در اعتراض به نتیجه شورای شهر زنجان در مقابل فرمانداری زنجان تجمع کردند، در نتیجه افزایش اعتراض از سوی کاندیداها، استاندار زنجان دستور بازشماری آرای دستی و نتایج برخی از صندوق‌های زنجان را صادر کرد.

اسداله درویش‌امیری به همراه رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان زنجان در واکنش به اعتراضات تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر زنجان، طی تنظیم صورتجلسه‌ای، دستور بازشماری آراء برخی صندوق‌ها و شمارش آراء دستی واصله را صادر کرد.

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان در همین راستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: صورت جلسه مربوط به بازشماری امضاء شده است و بر اساس بازشماری صورت گرفته 105 رای به آرای بنده اضافه شد.

رزاق محمدی ادامه داد: طبق شمارش آرای صورت گرفته، اوصالی که قبل از بنده بوده و نفر دهم بود، حالا 25 رأی کمتر از من دارند و نفر یازدهم شد.

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان افزود: طبق آمار آرای دستی 600 برگ بود 5 تا 6تایی بود که نزدیک 2 هزار و 800 تا 3 هزار تک رأی بود.

محمدی با اشاره به اینکه قبلا آرای علی‌البدل اول 9 هزار و 942 رای بود و آرای بنده نیز 9 هزار و 941 رای بود، گفت: با شمارش صورت گرفته، برای سایر اعضا نیز تعدادی رأی ثبت شد.

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امروز آرای تجمیع انجام شده و رسما توسط هیأت نظارت اعلام خواهد شد، تصریح کرد: ما از هشت و نیم صبح تا ساعت سه نصف شب در آنجا بودیم و عبدالرضا شهبازی به عنوان نماینده استاندار آنجا حضور داشته و حتی دقایقی نیز علی وقف‌چی در این محل حاضر شده و بر شمارش آرا نظارت کردند.

لازم به ذکر است، رزاق محمدی عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان که با شمارش آرای صندوق‌های رأی به جایگاه اول رسید، در دوره چهارم شورای شهر زنجان نیز عضو اول علی‌البدل بود که با انصراف یکی از کاندیداهای شورای شهر به عنوان عضو شورای شهر مشغول به کار شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.