مشهد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش در حوزه مدارس غیردولتی حمایت، نظارت و هدایت است، گفت: شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی بازوی فکری و اجرایی توسعه صحیح مدارس غیردولتی هستند.

محدودسازی رشته‌های تجربی و انسانی

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا کاظمی در مجمع عمومی شورای هماهنگی مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه متولیان امر تعلیم و تربیت دلسوزانه در راستای آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند، گفت: در حوزه مدارس غیردولتی سیاست دولت، مجلس و وزارتخانه در این برهه از زمان شفاف‌تر و روشن‌تر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شورای مؤسسان مدارس غیردولتی را بازوی فکری و اجرایی ارزشمند برای توسعه مدارس غیردولتی دانست و خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی به عنوان اتاق فکر اقدام به فعالیت‌های تسهیل دهنده کنند.

کاظمی در خصوص توسعه هنرستان‌های غیردولتی گفت: بهتر است تمهیدات لازم برای پشتیبانی معنوی و مادی مؤسسان مدارس غیردولتی داشته باشیم و در این راستا تعامل ارزشمندی با بانک ها ایجاد کرده و از ظرفیت‌های درونی آموزش وپرورش بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه محدود سازی رشته‌های متوسطه نظری بویژه تجربی و انسانی در دستورکار قرار دارد، افزود: در نظر داریم به منظور افزایش کارایی، سیاست‌های کلان را اعلام و مباحث اجرایی را به خود شهرستان ها واگذار کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.