گناباد-جلسه مشترک اعضای کانون توسعه اندیشان با روسای دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش گناباد جهت رفع مشکلات زمین و احداث مرکز سوختگی بیمارستان بهلول گناباد برگزار شد.

احداث بیمارستان سوختگی گناباد نیازمند همبستگی مسئولین است

به گزارش قدس آنلاین؛ چهارشنبه شب جلسه مشترک اعضای کانون توسعه اندیشان با روسای دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش گناباد جهت رفع مشکلات زمین و احداث مرکز سوختگی بیمارستان بهلول گناباد در منزل مرحوم کبیری برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این جلسه گفت: کانون توسعه اندیشان از نهاد های مردمی است که در راه حل مشکل گام برمی دارند و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام داده اند.

رضا احمدی افزود: بیمارستان بهلول گناباد یکی از محدود پروژه هایی است که به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خصوص راه اندازی بیمارستان سوختگی گفت: زمینی در کنار بیمارستان بهلول گنابادی جهت احداث بیمارستان سوختگی در نظر گرفته شده است در اختیار اداره آموزش و پرورش است.

دکتر احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه این زمین بلا استفاده باقی مانده جهت خرید این زمین به قیمت کارشناسی اقدام کردیم.

وی تاکید کرد: پس از اینکه قیمت کارشناسی این زمین اعلام شد یکی واقفین عنوان کرد به هیچ عنوان راضی به فروش زمین نیستم و پیگیری خواهم کرد زمین وقف دانشگاه علوم پزشکی شود که با این شرایط فرایند خرید زمین متوقف شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: احداث بیمارستان سوختگی  نیازمند اختصاص زمینی به مساحت ۶ هزار متر در کنار بیمارستان  بهلول است.

دکترمرتضی تجددی عنوان کرد: اگر در سال جاری تکلیف زمین بخش سوختگی مشخص نشود اعتبارات آن برگشت خواهد خورد.

ریاست اداره آموزش و پرورش گنابادهم ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: در حال حاضربیش از ۴۰۰ ملک در شهرستان گناباد در اختیار آموزش و پرورش است.

سیدمحمد مهدوی دامه داد: طبق قانون ادارات آموزش و پرورش در شهرستان نمی توانند زمین را واگذار نمایند مگر اینکه توافق شود زمین با قیمت کارشناسی فروخته شود و یا بجای آن زمینی در بخشی دیگر به آموزش و پرورش واگذار شود.

مهدوی افزود: امور حقوقی مجلس شورای اسلامی در آخرین نظر خود اعلام کرده است که وزارت آموزش و پرورش در قبال پول و یا زمین دیگر این زمین را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

وی عنوان کرد: پیشنهاد ما این است که با توجه به نیاز شدید آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی زمینی دیگری به آموزش و پرورش گناباد واگذار شود تا انشاا ... به صورت کاملا قانونی مشکل احداث بیمارستان سوختگی برطرف شود.

مهدوی در پایان اعلام کرد؛ اداره آموزش و پرورش گناباد هیچ مشکلی برای واگذاری زمین ندارد.

در پایان این جلسه تصویب شد در جهت تسریع بیشتر این پروژه و مشخص شدن موقعیت دقیق زمین مذکور جلسه ای با (قهرمانی) واقف این زمین برگزار و همچنین مجددا قیمت زمین کارشناسی شود.

امیداست با همکاری مسولین شهرستان  این مشکل هر چه سریعتر مرتفع گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.