بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است اردوی اتریش و بازی دوستانه مقابل مونته گرو از لحاظ بدنی به بازیکنان کمک زیادی کرد.

ترابی: آرزوی هر فوتبالیستی حضور در جام جهانی است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ترابی در ابتدا درباره اردوی اتریش و بازی تدارکاتی مقابل مونته‌نگرو گفت: خدا رو شکر اردوی اتریش خیلی خوبی بود، از لحاظ بدنی به بازیکنان کمک بسزایی کرد. سطح اعتماد به نفس جوانانی مثل من بالا رفت و توانستم خودم را به آن به حدی که مد نظر کادر فنی بود، برسانم. بعد از مصدومیتی که داشتم توانستم عملکرد خوبی در این بازی به نمایش بگذارم. امیدوارم در بازی مقابل ازبکستان نیز با تمام قوا به میدان برویم و سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

وی در ادامه گفت: با مصدومیتی سختی که برایم پیش آمده بود، تیم ملی مرا در این دوره رها نکرد. چه زمانی که پایم در گچ بود و چه زمانی که در اردوی دوبی همراه تیم ملی بودم. البته از لحاظ بدنی آمادگی کامل را نداشتم. همانطور که گفتم بازی برابر مونتنه نگرو به من خیلی کمک کرد و پاس گل اول نیز نتیجه اعتماد به نفسی بود که بازیکنان و کادر فنی به من داده بودند.

ترابی در پایان درباره فرصتی که سرمربی به بازیکنان جوان در تیم ملی داده است، گفت:  به هرحال آرزوی هر فوتبالیستی که جام جهانی را تجربه کند. این میدان، بزرگترین ویترین فوتبال دنیا است.  من هم مانند همه بازیکنان این آرزو را دارم که در این رویداد بزرگ جهانی حضور داشته باشم. امیدوارم با برنامه ریزی که دارم به این هدف برسم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.