ایلام- امام جمعه ایلام به اقدامات تروریستی گروهک داعش در تهران اشاره کرد و گفت: خفاش‌ها در لانه عقاب شکار شدند و در این میدان اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی‌سازی عملیات تروریستی پایتخت نمایان شد

اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی‌سازی عملیات تروریستی پایتخت/خفاش‌ها در لانه عقاب شکار شدند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: هزینه سازش با رژیم آمریکا به مراتب بالاتر از چالش نظام سلطه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: ملت بزرگ و فهیم ایران این مسئله را به خوبی فهمیده‌اند که امتیازدهی و عقب‌نشینی در برابر زورگویان خسارت‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۳۸ سال فشار، تحریم و تهدید به تهاجم نظامی نتوانست راه امام را خدشه‌دار کند، شاهکار و هنر امام دمیدن روح شجاعت و خودباوری به کالبد ملت ایران بود، مردم ایران آموختند که شخصیت و هویت‌شان در گروی شجاعت و خودباوری است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ملت ایران با تحمل فشارها، تحریم‌ها و ایستادگی در برابر زورگویی، اقتدار، عزت و سربلندی خود را حفظ خواهند کرد.

مسؤولان سیاست خارجی در برابر گستاخی‌ رژیم سعودی انقلابی عمل کنند

لطفی در بخش دیگری از سخنانش به گستاخی‌های رژیم سعودی اشاره کرد و متذکر شد: مسؤولان سیاست خارجی در برابر گستاخی‌ها و ادبیات جنگ‌طلبانه رژیم سعودی انقلابی عمل کنند.

وی تبیین کرد: قطعاً عدم پاسخگویی قاطع به مواضع خصمانه رژیم آل‌سعود نتیجه دیپلماسی لبخند و اظهارات منفعلانه برخی از مسؤولان کشور است، واژه تعامل با دنیای امروز یعنی عقب‌نشینی از آرمان‌های امام و رهبری و تمکین در برابر خواسته‌های قلدرمابانه آمریکاست.

سند ۲۰۳۰ با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد

خطیب جمعه ایلام همچنین به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: سند ۲۰۳۰ با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد و در راستای نابود کردن زندگی اسلامی است، سند ۲۰۳۰ در تضاد کامل و آشکار با مبانی اخلاق و ارزش‌های دینی و انسانی است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اساس این کار را درست نمی‌دانم و این سند بر روی زندگی و الگوی زندگی ما اثر می‌گذارد و مسؤولان باید پس از سخنرانی رهبری این سند را کاملاً ببندند.

خطیب جمعه ایلام همچنین به مناسبت دیگر و هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود: هفته بهزیستی را گرامی می‌داریم و این نهاد مقدس در راستای امدادرسانی و خدمات‌رسانی به عزیزترین قشر گام‌های بلندی برداشته است.

لطفی همچنین به اقدامات تروریستی گروهک داعش در تهران اشاره کرد و افزود: خفاش‌ها در لانه عقاب شکار شدند و در این میدان اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی سازی عملیات تروریستی پایتخت نمایان شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.