زنجان-یکی از مراجع عظام تقلید برای بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران مجموعه مهرانه آرزوی صحت و سلامتی کرد، گفت: مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل شود.

مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، در دیدار اعضای هیئت مدیره و مسئولان کمیته‌های انجمن مهرانه که در محل دفتر ایشان صورت گرفت، گفت: فعالیتهای انجمن مهرانه خوب است و کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند ارزشمند است.

وی اظهار کرد: امیدواریم چنین مدیریت نظام‌مند را در کل جامعه تسری دهیم و  تاسیس مهرانه حرکت بی‌نظیری  است. امیدواریم فعالیت‌هایتان شهره شود.

آیت‌الله محمد حسینی با تاکید بر اهمیت مدیریت سالم در جلب اعتماد مردم گفت: این مهم در مهرانه خود را نشان داده است.

وی ابراز کرد:  مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و مهرانه مصداق این نوع مدیریت است و معتقدم مشکلات کشور را هم می‌توان با جلب مشارکت‌های مردم می حل کرد.

حسینی تاکید کرد:  مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل شود و  برای بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی کرد.

حجت‌الاسلام محبی از خیران مهرانه نیز با اشاره به دیدار مدیرعامل مهرانه با آیت‌الله محمدابراهیم اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در این جلسه بر لزوم ترویج فرهنگ مهرانه در سطح کشور و الگو کردن خدمات و فعالیت‌های انسان‌دوستانه این مجموعه تاکید شد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه گفت: راه‌اندازی توریسم سلامت در زنجان از چشم‌اندازهای ۱۴۰۲ انجمن مهرانه است و برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در مراکز علمی و دانشگاهی پیگیری می‌شود

اصغر وثوق تصریح کرد:  بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون تصمیم داریم تا در سال ۱۴۰۲ توریسم سلامت در استان زنجان راه‌اندازی  شود و مهرانه این برنامه‌ها را به واسطه دلگرمی ۱۰۰ هزار خیر زنجانی خود تدوین کرده است.

وی گفت: کمک های مهرانه که حاصل مشارکت مردمی است شامل حال مبتلایان می شو و مهرانه در شهر زنجان دارای ۶ ساختمان است  که در نوع خود برای موسسه مردمی قابل توجه و نمونه است و روزانه به طور متوسط ۴۰۰ نفر مهرانه را به صورت خیری اداره می کنند که مایه مباهات زنجان و زنجانی است.

مدیر عامل انجمن مهرانه تصریح کرد:  فرانشیز درمان از ابتدای فعالیت کلینیک رادیوتراپی مهرانه حدود ۱۰ میلیارد تومان است و ۹ هزار نفر روز در مهمانسرای این مجموعه در تهران اقامت کردند.

وثوق افزود: برخلاف شایعات، زنجان در ابتلا به سرطان جزو اولین استان‌های کشور نیست و  بر اساس آمارهایی که داریم سیر ابتلا به سرطان در استان زنجان در خط مستقیم قرار دارد و جوانان  فعالیت خوبی را در این انجمن دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.