گناباد- با گذشت ۲ ماه از افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گناباد به عنوان بزرگترین پروژه شهرستان گناباد مشکلات ورودی بیمارستان بهلول برطرف نشده است.

گلایه شهروندان ازوضعیت  نامناسب ورودی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بهلول گناباد

به گزارش قدس انلاین بیمارستان ۳۲۰تختخوابی بهلول گناباد حدود دو ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید اما  راه دسترسی به این بیمارستان مناسب نیست و شهروندان از این بابت گلایه مندند.

هرچند که با اجرای فاز ۲ پروژه بلوار وحدت قطعا مشکل آسفالت ورودی بیمارستان بهلول برطرف خواهد شد  اما پروژه بلوار وحدت فعلا متوقف مانده است که گفته میشود علت اصلی آن قرار گرفتن زمین وقف در این مسیر و عدم توافق اداره اوقاف و شهرداری بر سر این مشکل است.

عدم نصب چراغ های روشنایی مسیر منتهی به بیمارستان بهلول هم از دیگر مشکلات ورودی این بیمارستان است که مشکلات عبور و مرور را در شب دو چندان می کند.

شهردار گناباد با تایید این موضوع گفت :در اجرای فاز یک این پروژه اهالی نوقاب برای واگذاری زمین موافقت کرده اند اما در فاز دو برخی صاحبان املاک موافق نیستند و درخواستهای نا ممکن دارند .

علی تقوی افزود بخشی از این مسیر املاک وقفی است و اداره اوقاف هم با مشکل مواجه شده  که امید است این مشکل با مساعدت مسولین برطرف شود .

به هر حال این مسیر اصلا در خور این بیمارستان نیست و باید هر چه سریعتر اصلاح گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.