بردسکن- نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که از کارآفرینان و صاحبان سرمایه حمایت می شود باید تدابیری اتخاذ شود که از کارگران نیز حمایت جدی تری شود تا آینده شغلی آنها تضمین باشد.

صنعت فرش در رونق اقتصادی روستاها تاثیر گذار است

بهروز بنیادی  اظهار داشت: صنعت فرش صنعت مادری ایران است و  به دنبال این هستیم که در فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس برای رونق صادر کنندگان فرش  با برنامه ریزی  سازمان ملی فرش  ایران تدابیری اتخاذ شود که در بحث بازار یابی آن مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت: احیاء صنعت فرش در روستاها یکی از مصادیق این مهم است که می تواند این صنعت  به رونق  اقتصادی  خانواده ها در روستاها کمک خوبی را داشته باشد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه تمامی مواد اولیه  تولید فرش در داخل کشور تامین می شود و هیچ نیازی به وارد کردن مواد مورد نیاز آن از خارج از کشور نیست.

 وی شهرستان های بردسکن و کاشمر  را یکی از قطب های تولید فرش  در خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: با توجه به اشتغال زایی این شرکت که بیش از ۳۵۰  نفر در کارگاهها و منازل مسکونی مشغول فعالیت بافندگی و تولید فرش می باشند  به دنبال این هستیم تسهیلات ویژه ای را برای این کارآفرین  تامین کنیم تا بتواند اشتغال زایی بیشتری را در منطقه ایجاد کند.

وی اظهارداشت: یکی از مزایای این شرکت این است که تمامی مراحل تولید ، پشم، رنگ آمیزی، ساخت دارقالی، نقشه کشی، شتشو، پرداخت و رفوگری و تمامی مراحل آماده سازی فرش برای صادرات در منطقه صورت می گیرد.

دکتر بنیادی افزود: خوشبختانه با فعالیت این شرکت کمک خوبی به اقتصاد خانواده های کم درآمد منطقه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.