قم- نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: چرا باید هنگامی‌که سند پنج‌ساله تحول بنیادین آموزش پرورش وجود دارد آن را رها کنند و سند ۲۰۳۰ را که با جامعه اسلامی مغایرت دارد جایگزین کنند.

سند ۲۰۳۰ برای جامعه اسلامی و ‌ایران تعهدآور است

به گزارش قدس آنلاین، کبری خزعلی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ به دنبال برابری جنسیتی است، اظهار داشت: در سند ۲۰۳۰ می‌خواهند برابری جنسیتی را بیان کنند که این قطعاً با شرع و اسلام مغایرت دارد.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ به دنبال بیهوده جلوه دادن کارهای پیامبرانی ازجمله حضرت ابراهیم (ع) است  که درواقع با این کار می‌خواهد همه عقیده‌ها ازجمله وهابیت و داعش را با دیگر عقیده‌ها برابر کند.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان بابیان اینکه باید سند پنج تحول بنیادین آموزش پرورش جایگزین ۲۰۳۰ شود ابراز کرد: چرا باید هنگامی‌که سند پنج‌ساله تحول بنیادین آموزش پرورش وجود دارد آن را رها کنند و سند ۲۰۳۰ را که با جامعه اسلامی مغایرت دارد جایگزین کنند.      

وی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ غیر از توقف شدن باید باطل شود، عنوان کرد: سند ۲۰۳۰ برای جامعه اسلامی و کشور ایران تعهدآور بوده بنابراین باید ابطال شود.

خزعلی تأکید کرد: سند ۲۰۳۰ نباید بر جامعه اسلامی سلطه پیدا کند، بنابراین باید سند پنج‌ساله تحول بنیادین آموزش و پرورش که سند اصلی و اسلامی بوده جایگزین سند ۲۰۳۰شود.

وی بابیان اینکه سالانه ۳۵۰ هزار سقط‌جنین در کشور به‌طور غیرقانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: وزارت بهداشت هیچ برخوردی با سقط‌جنین‌های غیرقانونی نمی‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.