مهدی امینی‌خواه یادداشتی را درخصوص مراسم شب‌های قدر و به ویژه فعالیت‌های خود طی این شب‌ها در اختیار خبرگزاری میزان قرار داد و گفت: شب‌های قدر شب‌های برکت و رستگاری است.

روایت مهدی‌ امینی‌خواه از برپایی شب قدر در پشت صحنه سریال

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "کویر آرام" را پشت سر گذاشته تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی فراوانی به ایفای نقش پرداخته است که بسیاری از این آثار را سریال‌های مناسبتی ماه رمضان تشکیل می‌دهد.

به همین بهانه وی به تازگی یادداشتی را درخصوص مراسم شب‌های قدر و به ویژه فعالیت‌های خود طی این شب‌ها نوشته که به شرح زیر است:
شب‌های قدر شب نزول قرآن کریم، شب‌های برکت و لطف پربار خداوند و رستگاری است. اوج راز و نیاز و نزدیکی به معبود در این شب‌ها اتفاق می‌افتد. مردم در این شب‌ها با خلوص نیت به سوی پروردگار دست دراز کرده و به نذر و نیاز و عبادت می‌پردازند.
امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مردم ایران از جمله هنرمندان گرامی قبول حق باشد. من هم در این روزها و شب‌ها در کنار مردم به مناجات با خالقم پرداخته و به نوبه خود از تمامی عزیزان التماس دعا دارم.
همواره و طی این سالها سعی کرده‌ام تا در مراسم احیا شب قدر حاضر شده و از این فیض بهره‌مند شوم. هر زمان که برایم مقدور بوده در محل‌های خاصی به عبادت و بندگی پرداخته و دست خود را به سوی خدا دراز می‌کنم و امیدوارم خداوند گوشه چشمی به من داشته باشد.
افتخار بزرگی است که تا به حال فرصت داشته‌ام تا به لطف خدا در هشت اثر مناسبتی ماه رمضان حضور داشته باشم و این سعادتی بزرگ و لطفی نامتناهی از سوی پروردگار بوده است.
البته همین حضور در سریال‌های مناسبتی خاطرات زیادی را به همراه داشت. معمولاً ضبط این آثار در شب‌های قدر هم انجام شده و ما طی این شب‌های عزیز در پشت صحنه مراسم را برگزار می‌کردیم که خود این مساله همواره خاطره‌ای زیبا در یاد من به جا گذاشته است.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.