رشتخوار -مراسم احیای بیست و سومین شب از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردمی در شهرها و روستاهای سطح شهرستان رشتخوار خراسان رضوی برگزار شد.

آئین احیای شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در رشتخوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، اهالی رشتخوار با حضور عارفانه و عاشقانه خود در این مراسم معنوی دست نیاز به درگاه بی‌کران رحمت حق برداشته و برای اتحاد و همدلی، رفع گرفتاری‌ها و تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر(عج) دعا کردند.

این آئین معنوی که تا نزدیکی سحر در مساجد و تکایا رشتخوار  ادامه داشت، ضمن قرائت قرآن و سخنرانی روحانیون، مردم با سر گرفتن قرآن کریم و قسم دادن خداوند به ذات اقدس الهی و چهارده معصوم، آمرزش گناهان و قرار دادن تقدیری خوب برای یک سال آینده کشور و خود را مسئلت کردند.
قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، اقامه کردن نماز مخصوص این شب، قرائت سوره های وارد شده برای خواندن در شب قدر و  طلب مغفرت و آمرزش از جمله دیگر اعمال شب ۲۳ ماه مبارک رمضان بود که با حضور مومنان در جای جای این شهرستان  برگزار شد.
همچنین به مناسبت ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع)، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، مظلومیت های آن امام همام را بازگو کرده و مردم عزادار نیز سوگواری کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.